Veel gestelde vragen (FAQ)
Bij het wedstrijdsecretariaat ontvangen we heel veel vragen over wedstrijdprogramma’s, afmeldingen nadat een wedstrijd gesloten is, het accepteren van promoties, vragen over het wisselen van inschrijvingen als wedstrijden nog open staan, uitschrijvingen etc. Hierdoor stroomt onze mailbox op dit moment over en lukt het ons niet om alle mails tijdig te beantwoorden en te verwerken. Veel van deze vragen worden niet door het wedstrijdsecretariaat verwerkt maar door andere vrijwilligers. Denk bijvoorbeeld aan onze wedstrijdcoördinatoren. Daarnaast zijn er ook een hoop dingen die jullie zelf rechtstreeks in het CWS kunnen verwerken.
Om te zorgen dat direct de juiste vrijwilliger met je vraag aan de slag kan hebben we een overzicht gemaakt met veel gestelde vragen en waar je terecht kan met je vraag of wat je zelf kan doen. We hopen dat dit overzicht iedereen helpt en de vragen bij de juiste vrijwilligers terecht gaan komen.
Veel gestelde vraag |
Waar kan je terecht? |
Wedstrijdprogramma’s / aanleveren van muziek / een afmelding voor een wedstrijd die al gesloten is in het CWS: hoe regelen we dit? |
Onze wedstrijdcoördinatoren helpen je graag! Link: https://www.nbta.nl/wedstrijden/contactformulier-wedstrijden |
Hoe kunnen we optredens uitschrijven als de wedstrijd nog niet gesloten is in het CWS? |
Dit kan je rechtstreeks in het CWS verwerken. |
Wanneer sluit de inschrijving van een wedstrijd? |
Dit kan je in het CWS bekijken bij het inschrijvingen scherm. |
We willen optredens wisselen en de wedstrijd is nog niet vol. Hoe kunnen we dit regelen? |
Dit kan je rechtstreeks in het CWS verwerken. |
We willen optredens wisselen en de wedstrijd is vol. Wat kunnen we doen? |
Mail naar wedstrijdsecretariaat@nbta.nl Vermeld de volgende informatie in je mail:
LET OP: dit kan alleen als de wedstrijd nog niet gesloten is. Als de wedstrijd al gesloten is, kan er niet meer gewisseld worden en kan je optredens alleen nog afmelden. Zie hiervoor de eerste regel in dit overzicht. |
Ik wil nog optredens inschrijven maar de wedstrijd is vol. Wat kan ik doen? |
Als de wedstrijd vol is, is er geen plek meer om optredens toe te voegen. Hou zelf regelmatig het CWS in de gaten om te kijken of er nog minuten vrijkomen. Het is niet mogelijk om op de reservelijst geplaatst te worden. |
Ik heb een nieuwe deelnemer. Waar maak ik die aan? |
Deze kan je aanmaken in het CWS. Het registratienummer volgt vanzelf. Ook als er nog geen registratie nummer bekend is, kan je een deelnemer inschrijven voor wedstrijden. |
Ik heb een deelnemer die aan een nieuw onderdeel mee gaat doen. Hoe regel ik dit? |
Je kan bij de deelnemer een onderdeel toevoegen, kies voor het niveau introductie (of geen als er geen verschillende niveaus zijn). Maak geen nieuwe deelnemer aan, tenzij het om een andere type optreden gaat. Voorbeeld nieuwe deelnemer: een deelnemer doet 1 baton en gaat ook solo showtwirl doen. Dit zijn 2 verschillende type onderdelen. Je moet de deelnemer toevoegen onder het blokje solo showtwirl. |
Wanneer komen programma’s online? |
We plaatsen iedere woensdag 1,5 week voor de wedstrijd de concept programma’s online. We plaatsen iedere woensdag voor de wedstrijd de meest recente versie van het programma online |
Wanneer staan de uitslagen online? |
We proberen de uitslagen voor maandag 20.00 uur online te plaatsen. Wanneer het eerder lukt plaatsen we de uitslagen natuurlijk eerder online. De uitslagen vind je hier: https://www.nbta.nl/wedstrijden/wedstrijduitslagen/uitslagen-2022 |
Hoe kan ik een promotie accepteren? |
Vul dan dit formulier op onze site: LET OP: Accepteren van een promotie kan tot 1 week na behalen doorgegeven worden via het formulier. Promoties die na deze periode worden doorgegeven of niet via het formulier worden aangeleverd, worden niet verwerkt. |
We hebben een nieuw emailadres of we hebben een wisseling in het bestuur of vrijwilligers: hoe kunnen we de gegevens aanpassen? |
Dit kan je rechtstreeks in het CWS verwerken. |